ابزار و کتابخانه هاابزار و کتابخانه هامعرفی سایت

معرفی سایت : PredictiveAnalyticsToday مرجع نرم افزارها و خدمات حوزه پردازش و تحلیل داده

حوزه تحلیل و پردازش داده ها امروزه به قدری وسیع و متنوع شده است که انتخاب یک نرم افزار  در این حوزه، خود به یک تخصص و احاطه نسبی نیاز دارد .

از طرفی، سرویس های مختلفی که برپایه رایانش ابری و بر روی اینترنت برای تحلیل و پردازش داده و  خدمات هوش تجاری ارائه شده اند و با قیمت بسیار مناسب هم در دسترس هستند، به تنوع سبد محصولات علم داده افزوده است .

مدتی پیش با سایت PredictiveAnalyticsToday  یا «تحلیل پیشگویانه امروز»  آشنا شدم که وظیفه و کارکرد اصلی آن، معرفی نرم افزارهای مختلف حوزه تحلیل و پردازش داده و ارائه لیست های متنوع از نرم افزارها و خدمات مورد نیاز جامعه امروز فناوری اطلاعات است که توصیه می کنم اگر قصد انتخاب یک سرویس یا نرم افزاری در حوزه داده کاوی، پیش پردازش و پاکسازی داده ها، هوش تجاری، تحلیل پیش گویانه و امثالهم را دارید، حتماً به این سایت و خدمات آن مراجعه کنید تا بهترین ها را همیشه در اختیار داشته باشید .

این سایت، خدماتش را به چهار قسمت تقسیم کرده است :

sections

  1. هوش تجاری
  2. کلان داده
  3. تحلیل متن
  4. تحلیل پیشگویانه

بعضی از فهرستهای مفیدی که در این سایت می توانید ببینید عبارتند از :

مجتبی بنائی

دانشجوی دکترای نرم‌افزار دانشگاه تهران (yun.ir/smbanaie)، مدرس دانشگاه و فعال در حوزه توسعه نرم‌افزار و مهندسی داده که تمرکز کاری خود را در چند سال اخیر بر روی مطالعه و تحقیق در حوزه کلان‌داده و زیرساخت‌های پردازش داده و تولید محتوای تخصصی و کاربردی به زبان فارسی و انتشار آنها در سایت مهندسی داده گذاشته است. مدیریت پروژه‌های نرم‌افزاری و طراحی سامانه‌های مقیاس‌پذیر اطلاعاتی از دیگر فعالیتهای صورت گرفته ایشان در چند سال گذشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جای خالی در معادله زیر را با کی برد انگلیسی وارد کنید : * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا