اینفوگرافیک

در هر ۶۰ ثانیه در اینترنت چه می گذرد؟

کارهای زیادی ست که در یک دقیقه می تواند اتفاق بیفتد. با توجه به پیشرفت شاهراه های دیجیتال هم راستا با اینترنت، شما شگفت زده خواهید شد که چه فعالیت های تجاری را می توان در هر شصت ثانیه در دنیای اقتصاد اینترنت، که روز به روز در حال پیشرفت است، انجام داد.

یک دو دهه پیش زمانی که ایده دهکده جهانی مک لوهان هنوز در مراحل اولیه بود گفته می شد زمانی می رسد که انسان ها برای خرید- که اصلی ترین نیاز زندگی است- نیازی به بیرون رفتن از منزل نخواهند داشت اما کمتر کسی این حرف را باور داشت.

اکنون و با آنکه چند سالی از ورود اینترنت به زندگی مردم نمی گذرد، بسیاری از مردم دنیا از این طریق امرار معاش می کنند؛ به راحتی خریدهای خود را سفارش می دهند و در کمترین زمان آن را دریافت می نمایند بدون آنکه وقتی برای بیرون رفتن صرف کنند.

پیشرفت های چشمگیر و لحظه ای در مورد امکانات وب حکایت از آن دارد که در اینده نه چندان دور انسانها ضمن مراجعه الکترونیکی به مغازه ها حتی بوی برخی مواد مانند محصولات غذایی را خواهند فهمید و سپس اقدام به خرید خواهند نمود.

بررسی های نشان می دهد با افزایش امکانات اینترنت و برطرف نمودن نیازهای بیشتر مخاطبان در این فضای مجازی ،مراودات پولی و اقتصادی مردم با یکدیگر و مردمان کشورها باهم افزایش روز افزونی خواهد یافت و طبعا با ورود به دنیای وب سهم اقتصاد در اینترنت افزایش خواهد یافت. در این میان کشورهایی برنده خواهند بود که بتوانند بیشترین امکانات را برای بهره مندی مردم خویش فراهم نمایند.با توجه به تصویر زیر، فروشگاه اینترنتی مانند ebay در هر دقیقه، فروشی معادل ۱۶۰۰۰۰دلار را در سراسر جهان داراست.

اگر می خواهید در مورد آمار و ارقام در اقتصاد اینترنت در مدت زمان یک دقیقه اطلاعات بیشتری کسب کنید، به تصویر اینفوگرافیک زیر دقت کرده و ببینید که در هر ۶۰ ثانیه چه چیزهایی می تواند اتفاق بیفتد، از جمله اقدامات برخی از مجرمان سایبری که متاسفانه در همین بازه ی زمانی از پول دیگران برای خود به سرقت میبرند.

 

what-happens-in-60-seconds

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جای خالی در معادله زیر را با کی برد انگلیسی وارد کنید : * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا