نظرکاوی و داده های عظیم

  • نظرکاوی به رشته مطالعاتی اطلاق میگردد که در آن به تجزیه و تحلیل احساسات، ارزیابی ها، گرایشها و به طور کلی نظرات افراد در مورد موجودیت هایی مثل محصولات، سرویسها، سازمانها، اشخاص، اتفاقات و خصیصه های آنها پرداخته می­ شود
  • مروری بر نظر کاوی

–تعریف

–سطوح مختلف تحلیل

–دسته بندی حسی

–واژگان حسی

  • انواع واژگان حسی
  • داده های عظیم بستری برای نظرکاوی

–مروری بر کارهای انجام شده

  • ابزارها

–ابزارهای متن کاوی

–توسعه ابزارهای متن کاوی برای داده های عظیم و نظرکاوی

 

دانلود مقاله – ۳٫۴۲M
نویسنده

فاطمه پورغلامعلی

ارائه شده در

آزمایشگاه فناوری وب

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نظرکاوی و داده های عظیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا