اخبارمعرفی سایت

معرفی سایت experfy – منبعی برای انجام و درخواست پروژه های تحلیل داده

فرض کنید که شما به عنوان یک شرکت یا سازمان ، نیاز به مشاور یا متخصصینی در حوزه تحلیل و مهندسی داده دارید و  مساله و مشکلی دارید که باید با استفاده از داده های موجود شما حل شده و راه حلی مناسب برای آن پیدا شود. از طرفی، به عنوان یک متخصص پردازش داده، نیاز به یک پروفایل عمومی دارید که توسط شرکتها و سازمانها دیده شوید .

سایت Experfy که توسط دانشگاه هاروارد راه اندازی شده است، دقیقا به همین منظور در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است . مکانی مناسب برای ساخت پروفایل برای متخصصین داده با گروه بندی های مناسب و نیز عرضه پروژه های برون سپاری و پردازش داده ای توسط شرکتها و سازمانها.

Exper2

بخش پروژه های این سایت که نیازهای مختلف شرکتها و سازمانها در آن بیان شده است و ساعت حق الزحمه آن هم مشخص شده است ، علاوه بر اینکه امکان کسب درآمد برای متخصصین حرفه ای مهندسی داده  را فراهم می کند، باعث آشنایی با کاربردهای مختلف داده در سازمانها میشود .

درصد زیادی از ایمیل هایی که روزانه از طریق تماس با مای سایت مهندسی داده ارسال می شود درباره پیشنهاد موضوع برای انجام پروژه های کارشناسی ارشد در حوزه کلان داده و تحلیل و پردازش داده است و به نظرم این لیست به روز از نیازهای داده ای در سراسر جهان می تواند یک مکان مناسب برای شروع و انتخاب یک پروژه کاربردی – تحقیقاتی باشد .

از دیگر امکانات جالب و مفید این سایت ، بخش پرسش و پاسخ آن است که به طور حرفه ای به مباحث مهندسی داده و نیز مباحث کلان داده اختصاص یافته است و می تواند در این حوزه نوین که منابع و مراجع فارسی و متخصصین ایرانی کمی در آن فعالیت حرفه ای دارند، یاری دهنده پژوهشگران و علاقه مندان نوپا باشد .

مجتبی بنائی

دانشجوی دکترای نرم‌افزار دانشگاه تهران (yun.ir/smbanaie)، مدرس دانشگاه و فعال در حوزه توسعه نرم‌افزار و مهندسی داده که تمرکز کاری خود را در چند سال اخیر بر روی مطالعه و تحقیق در حوزه کلان‌داده و زیرساخت‌های پردازش داده و تولید محتوای تخصصی و کاربردی به زبان فارسی و انتشار آنها در سایت مهندسی داده گذاشته است. مدیریت پروژه‌های نرم‌افزاری و طراحی سامانه‌های مقیاس‌پذیر اطلاعاتی از دیگر فعالیتهای صورت گرفته ایشان در چند سال گذشته است.

1 دیدگاه

  1. بسیار ممنونم از اینکه اخبار و اطلاعات به روز تخصصی و مناسب رو در سایت منتشر می فرمایید.

    سپاس
    بنائی : سپاسگزارم از انرژی های مثبت شما …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جای خالی در معادله زیر را با کی برد انگلیسی وارد کنید : * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا